4 metode de a scapa de stres

La lucru, acasa, in masina sau in oras, stresul ne poate afecta negativ si poate provoca diverse afectiuni de sanatate. Pentru a te ajuta sa treci cu mai multa usurinta peste episoadele stresante din viata ta, iti prezentam aici 4 solutii care cu siguranta te vor ajuta.

1. Pur si simplu spune NU

Daca vei continua sa faci totul de unul/una singur/a, atunci ti-ai castigat un bilet dus catre un episod stresant. Invata sa-ti cunosti limitarile si nu te mai oferi sa faci absolut totul de unul/una singur/a.

2. Apreciaza aromele

Uleiurile aromatice, busuiocul, museteslul, lavanda, trandafirii, sunt esente calmante. Poti face un popuri foarte usor cu cateva frunze uscate, iarba falsa, si cateva fasii de fasa, peste care toarna cateva picaturi din aroma ta preferata. atunci cand ai nevoie sa te calmezi cu rapiditate, pur si simplu toarna cateva picaturi in plus si amplifica aroma.

3. Programeaza-ti stresul

Sunt factori de stres de care trebuie sa te ocupi instant (o alarma, o sirena, etc), dar altii de grad redus nu necesita o atentie imediata si te poti ocupa de ei mai tarziu. Arhiveaza-i intr-un compartiment al mintii, sau punw-i pe un biletel si ocupa-te de acesti factori cand momentul va fi prielnic.

4. Recunoaste semnele

Fiecare dintre noi avem cateva semnale de alarma pentru stres, care se declanseaza inainte de un episod major (dureri musculare, pierderea temperamentului, ameteli). Invata sa le identifici pe ale tale, iar atunci cand se aduna prea multe, sa zici cu voce tare “Ma simt stresat”. Recunoasterea semnalelor pe care corpul tau le da este o modalitate care te ajuta sa reduci acumularea de energii negative si de anxietate.

Aceastea au fost propunerile noastre care sa va ajute sa luptati impotriva stresului si anxietatii. Voi, ce alte metode folositi?

S-ar putea să-ți mai placă și Mai multe de la același autor

Lasă un răspuns

Adresa dvs. de e-mail nu va fi publică.