5 tipuri de exercitii pe care sa le faci zilnic

5 tipuri de exercitii pe care sa le faci zilnic

Cu siguranta sportul, este unul din cele mai importante activitati pe care trebuie sa le faci in fiecare zi pentru a avea o sanatate cat mai mare. Acesta, este recomandat atat pentru adulti, cat si pentru adolescenti si batrani, care au nevoie de cat mai multa miscare pentru a-si intretine propriul organism, in asa fel incat sa functioneze cat mai bine din toate punctele de vedere.

Si chiar daca acesta este important, totusi, inca nu se cunosc cu adevarat care sunt exercitiile pe care trebuie sa le faci si cum sa le faci. De aceea, pe cele mai importante le ai prezentate putin mai jos, cu cateva explicatii la fiecare, pentru a le putea realiza cat mai corect, asta daca vrei sa ai niste rezultate foarte bune.

Care sunt cele mai bune 4 exercitii?

Vom incepe cu flexarea genunchilor care au un rol foarte important pentru intregul organism. Acesta, consta in luarea in maini a doua greutati egale si cu o mentinere a corpului intr-un singur picior, incercati sa va lasati in jos, iar celalt picior sa fie asezat in spatele tau pe un suport sau pe un scaun. La nivelul sau, va trebui sa realizezi cate 12 repetari pentru fiecare picior, iar in felul acesta in doar o luna de zile, vei simti o imbunatatire foarte buna la nivleul picioarelor tale.

Urmatorul exercitiu, va avea mai multe roluri asupra organismului tau, mai exact este vorba de cunoscutul mers cu greutati. Si la nivelul sau, va trebui sa ai in maini doua greutati egale si timp de un minut sa te plimbi cu ele in mana. Fie ca te vei plimba pe o portiune de 30 de metri sau doar in jurul camerei, este necesar sa faci asta, pentru un efect cat mai mare asupra picioarelor.

La nivelul celui de-al treilea exercitiu, va trebui sa te axezi pe o singura greutate iar prin asta trebuie sa se inteleaga o haltera care trebuie pusa in fata ta. In continuare, aseaza-ti soldurile cat mai in spate si care sa fie si el cat mai drept, iar cu mainile apuca haltera dintr-o pozitie cat mai fixa. Si la fel ca si in cazul flexiilor, va trebui sa ridici haltera de cel putin 12 ori, cu mentiunea ca spatele va trebui sa ramana cat mai drept pentru efectuarea exercitiului corect.

Iar ultimul exercitiu, este si cel mai cunoscut, deoarece il poti face oriunde si fara sa ai nevoie de o greutate. Mai exact, este vorba de bine cunoscutele abdomene, care prin simpla lor repetare, iti va asigura un abdomen foarte frumos, si pe langa asta, vei putea sa scapi in sfarsit de burta printr-un mod foarte comod si usor.

 

S-ar putea să-ți mai placă și Mai multe de la același autor

Lasă un răspuns

Adresa dvs. de e-mail nu va fi publică.