De ce are nevoie firma ta de retail audit?

Sa detii o firma sau o afacere presupune printre alte activitati logistice si administrative, si activitatea de retail audit. Cu ajutorul acesteia, managerii firmelor obtin informatii despre piata, concurenta si produse proprii in timp real. Cei care au nevoie de aceste servicii sunt din domeniul FMCG (Fast Moving Consumer Goods), din industria farmaceutica sau din industria productiei si distributiei. Cel mai indicat este sa apelezi o firma calificata in acest domeniu pentru rezultatele dorite.

servicii de retail audit

Ce reprezinta mai exact activitatea de retail audit?

Prin intermediul serviciilor de retail audit, managerii primesc informatii personalizate adaptate nevoilor si cerintelor companiei pe care o detin. Aceste informatii sunt obtinute prin esantioane de puncta de vanzare, selectate din intreaga tara.  Astfel de informatii sunt importante pentru realizarea strategiei de marketing si vanzari. De asemenea sunt utile si pentru imbunatatirea strategiei in functie de schimbarile pe care le sufera industria in care activati. Categorii din care pot proven informatiile:

  1. Preturile produselor proprii sau ale concurentei
  2. Traficul si statistici dintr-o anumita locatie
  3. Stocul produselor aflate la vanzare dintr-un anumit tip/brand/SKU
  4. Promotii existente intr-o anumite locatie sau promotiile concurentei
  5. Numarul de fete existente la raft
  6. Alte detalii si informatii calitative sau cantitative de pe piata

 Care sunt beneficiile unui audit retail?

  • Clientii vor fi mai satisfacuti si mai atrasi de afacerea ta. In cazul unui magazin, cu cat arata mai frumos si este mai bine organizat, cu atat clientii vor vrea sa faca cumparaturi de acolo. Astfel se va produce fidelizarea, dar si atragerea unor clienti noi.
  • Vei sti daca activitatile sezoniere sau de merchandising sunt eficiente si ajuta la vanzarea produselor/serviciilor.
  • Auditul te avertizeaza asupra lucrurilor care nu sunt in regula si care ar putea afecta buna functionarea a organizatiei. Totodata, ofera si solutii pentru remedierea acestor probleme.
  • Poti beneficia de analiza strategiilor din anii trecuti pentru a identifica probleme sau detalii ce trebuie schimbate,
  • Viziune obiectiva asupra companiei dintr-o sursa externa. Uneori sursele interne tind sa fie subiective, insa cineva din exterior va da un feedback corect.
  • Obtinerea unui program de audit special create pentru firma ta. Acest lucru va face intregul process mult mai eficient decat daca ar fi existat un sablon general.
  • In cazul in care colaborezi cu o firma specializata, economisesti bani si timp, iar procesul va fi mai eficient. Angajatii firmei realizeaza si alte activitati, pe langa audit, iar asta ar limita activitatea pentru ca nu vor acorda atentie totala.
  • Vei avea acces la o baza de date cu recomandari adunate de specialistii de audit din mai multe medii.

S-ar putea să-ți mai placă și Mai multe de la același autor

Lasă un răspuns

Adresa dvs. de e-mail nu va fi publică.