4 motive pentru a avea un blog al afacerii tale

Poate ai observat ca tot mai multe companii au un blog. Daca ai si tu o afacere si nu stii daca trebuie sau nu sa iti creezi si un blog al afacerii tale, atunci iti vom prezenta 4 motive pentru a o face. Exista diverse dezbateri pe acest subiect. Intrebarea generala este daca blogul mai este relevant in situatia actuala in care se regaseste marketingul digital.

Insa indiferent daca ai o afacere mica sau o companie multinationala, sa detii un blog al afacerii tale trebuie sa fie parte integranta din strategia ta de marketing. Iata 4 motive pentru care trebuie sa ai un blog al afacerii tale.

4 motive pentru a avea un blog al afacerii tale
4 motive pentru a avea un blog al afacerii tale

4 motive pentru a avea un blog al afacerii tale

Atrage trafic pe site-ul tau

Blogul iti ofera oportunitatea de a crea continut relevant pentru clientii tai. Foloseste acest lucru drept o tactica de marketing pentru a atrage trafic pe site-ul tau. Transforma blogul de pe site-ul tau in fundatia tuturor platformelor de retele de socializare. Poti avea pagini ale companiei pe Facebook, Twitter, Pinterest, LinkedIn, sau oriunde altundeva. Posteaza link-uri cu imagini relevante catre articolele de pe blogul tau pe retelele de socializare. Ofera-le urmaritorilor tai din retelele de socializare un motiv sa iti viziteze site-ul.

De asemenea, poti adauga link-uri interne direct in articolele de pe blogul tau, pentru a atrage trafic pe diverse pagini specifice ale site-ului tau.

Creste-ti SEO/SERP

Blogul iti creste SEO, adica optimizarea pentru motoarele de cautare. Continutul proaspat este exact ceea ce ai nevoie pentru a-ti intrece competitorii in rezultatele motoarelor de cautare.

Foloseste cuvinte cheie in articolele tale. Creeaza o lista de cuvinte cheie, subiecte si categorii cu care iti doresti sa fie asociata afacerea ta. Foloseste aceste cuvinte si expresii asociate atunci cand scrii postari pe blog.

Chiar daca nu tii cont neaparat de aceste lucruri, scriind in mod regulat despre afacerea ta, industria asociata, produse sau stilul de viata al clientilor tai, vei creste in mod automat cuvintele cheie din cautari.

Pozitioneaza-ti brandul ca un lider in industrie

Articolele scrise bine demonstreaza ca afacerea ta este un lider in industrie. Postand despre subiecte care rezoneaza cu publicul tau si demonstreaza cunostintele tale in domeniu, iti promovezi abilitatile pentru afacerea ta, serviciile si produsele pe care le oferi.

De exemplu, daca esti un retailer, scrie postari de blog despre produsele tale. Clientii tai vor sti sigur ca ai cunostinte vaste despre produsele pe care ei le doresc. Creste-le increderea in afacerea ta. Cu cat te arati mai bine pregatit in domeniul tau, cu atat clientii vor avea mai multa incredere in tine.

Dezvolta relatii cu clientii mai bune

Un blog al afacerii tale iti ofera sursa de a crea legaturi mai puternice cu clientii tai. Conectandu-te direct pe site-ul tau, clientii pot sa cunoasca mai bine compania ta si produsele sau serviciile pe care le oferi, chiar de la sursa. Consumatorilor le place sa fie informati si apreciaza daca invata despre produse chiar de la tine.

 

Pentru a crea o relatie mai stransa cu clientii, raspunde la comentariile lor de pe blog si interactioneaza cu ei. Daca au intrebari referitoare la produsul despre care scrii, raspunde-le direct pe site. 

S-ar putea să-ți mai placă și Mai multe de la același autor

Lasă un răspuns

Adresa dvs. de e-mail nu va fi publică.