3 schimbari de marketing in social media in 2018

Social media este in permanenta schimbare. Noi reguli apar, iar cele vechi se schimba frecvent. Odata cu inceperea unui nou an, cu siguranta te intrebi ce schimbari vor avea loc in marketing in social media. Daca ai o afacere, sigur iti doresti sa stii care sunt factorii care conteaza cel mai mult pentru afacerea ta.

Exista anumite modificari care vor avea loc in social media in 2018, iar acestea iti vor modifica planul de marketing al companiei. In continuare, iti vom prezenta trei metode prin care sa ajustezi modul in care folosesti social media in 2018.

3 schimbari de marketing in social media in 2018
3 schimbari de marketing in social media in 2018

Cunoaste rolul social media in marketing-ul companiei tale

Social media poate aduce o afacere de la zero la succes, dar numai daca reusesti sa ii identifici rolul in planul tau actual de marketing. Asta inseamna ca trebuie sa intelegi cum software-ul si uneltele pe care le folosesti iti permit sa lucrezi mai eficient. Primul pas in acest sens este analiza.

Analizeaza uneltele disponibile si vezi cum te ajuta sa incluzi social media in strategia ta globala de marketing. In 2018, social media trebuie sa fie integrat in sistemul companiei tale. Este timpul sa identifici modul in care relationeaza tehnologia, uneltele si fluxul de date in cadrul serviciilor cu clientii si pana la marketing.

Cunoscand aceste aspecte, este momentul sa le aplici pentru a te asigura ca le oferi clientilor o experienta cat mai personalizata posibil. Daca le oferi acele momente in care ei stiu ca trebuie sa afle detalii sau sa actioneze chiar acum, vei creste sansele de a capta atentia clientilor la momentul oportun.

Implicarea angajatilor

Implicarea angajatilor in social media nu este un subiect de neglijat. De la educatie la formare, brandurile lucreaza pentru a ajuta ambasadorii brandului sa avanseze de la un angajat la un campion activ al brandului.

In zilele noastre, companiile recunosc beneficiile pe termen lung a imputernicirii angajatilor de a utiliza social media drept o modalitate suplimentara de constientizare a brandului.

De exemplu fiecare angajat al tau are in jur de 420 de prieteni pe Facebook, 400 de contacte pe LinkedIn si 360 de urmaritori pe Twitter. Iar in cazul in care ai 10 angajati implicati in marketingul social media al companiei tale, asta inseamna ca poti ajunge la 11800 de persoane, prin intermediul angajatilor tai. In plus, trebuie sa tii cont de astfel de contacte, intrucat acestea reprezinta cel mai bun potential. In general, 90% dintre cumparatori au incredere in recomandarile primite de la oameni pe care ii cunosc personal.

Pentru a beneficia de implicarea angajatilor in social media, este necesar sa le oferi ghidare, indrumare si incurajare.

Concentreaza-te pe micro influentatori

In trecut, marketingul bazat pe influentatori se baza numai pe crearea de relatii si colaborarea cu influentatori cu nume mare, cum sunt de exemplu cei cu milioane de urmaritori pe retelele de socializare. In ultimul an, insa, s-a observat o trecere lenta spre o situatie a micilor influentatori. Brandurile si persoanele care se ocupa de marketing au recunoscut faptul ca, atunci cand vine vorba despre relatii de influenta, calitatea este mai importanta decat cantitatea.

In 2018, se asteapta ca acest trend sa prinda viteza, astfel ca brandurile sa isi indrepte atentia spre influentatorii mai mici, dar hiper-concentrati. Acestia sunt acele persoane care nu au decat, de exemplu, 25000 de urmaritori, dar o mare parte dintre acestia sunt activi, interactivi si pregatiti sa cumpere ceea ce un astfel de influentator vinde.

S-ar putea să-ți mai placă și Mai multe de la același autor

Lasă un răspuns

Adresa dvs. de e-mail nu va fi publică.