Cum sa-iti mentii sanatatea mai buna

Pentru fiecare dintre noi, sanatatea este cel mai important aspect al vietii, mai ales daca ai trecut de varsta a doua si treptat diverse afectiuni incep sa isi faca aparitia. Astfel, pentru a evita acest lucru si sa-ti asiguri o sanatate foarte buna chiar si la o varsta inaintata, trebuie sa stii cum sa mananci cat mai sanatos, fara sa te complici cu diverse diete greu de respectat.

In plus, chiar si medicii, recomanda ca pentru o stare de sanatate mai buna, trebuie sa incepi sa mananci cat mai natural si sanatos, in felul acesta, vei putea profita de fiecare moment pe care il traiesti si de fiecare zi pe care o petreci alaturi de cei dragi.

Cum sa iti asiguri o sanatate mai buna ?
Pentru inceput, incearca sa bei o cana de apa cu putina zeama de lamaie stoarsa pe stomacul gol, direct dupa ce te trezesti. Urmand ca mai apoi sa incerci sa servesti fiecare masa a zilei cam la aceeasi ora. Bineinteles, este recomandat ca micul dejun sa-l servesti intre 7 si 8 dimineata, amiaza intre 12-13 iar cina intre 18 si 19.

Pentru o digestie cat mai buna, evita sa consumi apa in timpul mesei sau chiar imediat dupa masa. Este recomandat sa bei un pahar cu apa abia dupa 20 de minute, atunci cand corpul tau are nevoie de o cantitate mica de lichid.
Cum sa-iti mentii sanatatea mai buna
Chiar si somnul este foarte important pentru o sanatate mai buna, de aceea incearca sa dormi in fiecare noapte cel putin 8 ore, si de mentionat faptul ca este bine sa te culci la aceeasi ora, si inainte de ora 22, atunci cand ai somnul cel mai bun si odihnitor.

Evita de asemenea sa inghiti bucati mari de mancare fara sa le mesteci. In timpul meselor, masticatia are un rol foarte important, de aceea pune accent si pe acest aspect si incearca sa mananci cat mai incept, special pentru a marunti hrana cu ajutorul dintilor, aspect care este foarte important pentru o digestie cat mai buna si mai sanatoasa;

Evita sa mananci incontinuu, si sa iti lasi apetitul deoparte deoarece, iti va crea doar probleme in ceea ce priveste cele 3 mese ale zilei.

Incearca sa pui un accent mai mare pe lichide, si cantitatea zilnica pe care sa o oferi corpului sa fie de minim 2 litri pe zi, si asta fara sa incluzi cafeaua. Astfel, daca vei face asta vei ajuta corpul in eliminarea diferitelor deseuri metabolice din urma proceselor de la nivelul intregului corp.

Incearca sa consumi o cantitate de alimente necesara corpului in functie de nevoia sa. Astfel, acest lucru il vei putea face cu un nutritionist, el spunandu-ti exact ce fel de alimente ai nevoie si in ce cantitate.

Si ca un ultim aspect foarte important, acesta face referire la sport. Incearca sa faci zilnic sport, macar 15 minute, deoarece iti vei putea mentine o greutate pe care ti-o doresti si pe langa asta, fiecare proces al organismului va avea doar beneficii cu cateva minute de sport pe zi.

S-ar putea să-ți mai placă și Mai multe de la același autor

Lasă un răspuns

Adresa dvs. de e-mail nu va fi publică.