Faliment in horeca- ce sa nu faci

Daca detii o afacere in domeniul horeca, probabil stii ce nu ar trebui sa faci pentru a te tine departe de faliment. Daca insa esti la inceput si nu stii exact cum sa nu dai faliment in horeca, atunci citeste acest articol.

Vei afla care sunt lucrurile pe care trebuie sa le eviti in pentru a nu da faliment in horeca. Sau in cazul in care ai facut o greseala in acest sens, cum ai putea sa iti repui afacerea pe picioare.

Exista situatii in care afacerile horeca, indiferent ca este vorba despre un hotel, restaurant sau terasa, au cunoscut declinuri din greseli oarecum banale.

 Ce sa nu faci pentru a te feri de faliment in horecafaliment in horeca

  1. Nu ezita sa iti echipezi localul cu echipamentele horeca profesionale necesare. Lipsa unor astfel de echipamente iti va ingreuna munca. Totodata, vei da dovada de profesionalism si vei inspira incredere. Daca nu ai utilajele horeca necesare, produsele si serviciile pe care le oferi nu vor fi la fel de bune ca ale concurentei.
  2. Nu angaja oameni care nu sunt din domeniu. Ideea ca merge treaba si daca angajezi oameni fara experienta care sa gateasca sau ospatari care nu se pricep, nu este intocmai cea mai buna. Daca angajatii tai nu dau dovada de profesionalism si nu ofera cele mai bune servicii, atunci afacere ta va avea de pierdut. Totodata ai grija la cum se comporta angajatii cu clientii pentru ca iti va afecta imaginea.
  3. Nu pune preturi mari. Pretul ales pentru produsele sau serviciile tale trebuie sa fie corect raportat la calitatea acestora.
  4. Nu iti trata urat clientii sau angajatii. Este foarte important ca tu sa te prezinti foarte bine si sa tratezi oamenii din jur cat mai respectuos. Nu trebuie sa uiti ca fara angajati nu ai avea ce sa vinzi…iar fara client nu ai avea cum sa faci profit.
  5. Nu ignora strategiile de marketing. In secolul in care traim, marketingul este foarte important pentru a creste vanzarile intr-o afacere. Nu te culca pe urechea ca pe vremuri se putea si fara. Trebuie sa te adaptezi cerintelor pietei.
  6. Nu reactiona urat atunci cand cineva are o nemultumire in ceea ce priveste produsele tale. Incearca sa asculti, sa iti expui punctul de vedere si sa gasesti o cale de mijloc avantajoasa pentru ambele parti.
  7. Nu copia tema sau aspectul altor localuri. Daca vrei sa ai success, vino cu ceva nou si original.

 

S-ar putea să-ți mai placă și Mai multe de la același autor

Lasă un răspuns

Adresa dvs. de e-mail nu va fi publică.