Ce inseamna SEO in momentul de fata ?

Ce inseamna SEO in momentul de fata

Intotdeauna termenul de SEO a putut sa fie caracterizat printr-o schimbare continua in care singura solutie pentru a reusi si a avea succes era sa experimentezi pe propria piele si pe propriul site diverse tehnici si sa vezi care dau randamentul cel mai bun. Personal nu sunt un mare expert in acest domeniu insa am tras cateva concluzii legate de ceea ce functioneaza in momentul actual si ceea ce ar trebui pus in aplicare la propriile site-uri.

1. Calitatea bate cantitatea

Probabil aici o sa spuneti ca nu e nimic nou si ca asta este de cand lumea, da, este adevarat insa in ultimul timp acest aspect este foarte important, daca in trecut era important numarul de site-uri care faceau trimitere catre tine acum importanta este calitatea acelor site-uri.

2. Utilizatorul este cel mai important

In ultimul timp Google are tendinta de a oferi pozitiile in paginile de cautari in functie de concluziile pe care le trag dupa analizarea vizitatorilor tai. Cu cat un articol este mai bine scris, structurat si bine asezat in pagina cu atat sansele ca utilizatorul sa iti rasfoiasca blog-ul cresc si astfel Google va tine cont de acest aspect si va considera ca intradevar oferi informatii utile si de calitate si astfel te va pozitiona mai sus in cautari.

Dental Clinic In Dubai

3. Titlu si descriere atractiva

Felul in care utilizatorii de internet interactioneaza cu rezultatele obtinute in Google influenteaza pozitia paginilor web. Site-urile care sunt cele mai accesate pe un anumit cuvant cheie vor avansa in timp in pozitii asa ca este recomandat sa alegeti titlul si descrierea in asa fel incat sa starniti curiozitate ca utilizatorii sa va acceseze site-ul.

4. Creeaza un brand si nu doar un site

Cu cat brand-ul tau este mai utilizat pe internet si se discuta despre el cu atat Google va trage concluzia ca este unul puternic si daca este mentionat pe diverse site-uri inseamna ca intradevar este unul de calitate si merita sa il pozitioneze cat mai sus in cautari pentru a le oferi utilizatorilor doar informatii bune.

5. Foloseste-te de puterea Social Media

Cu toate ca cei de la Google nu au recunoscut inca in mod oficial ca retelele de socializare influenteaza poziitile in cautari in cele mai multe cazuri cu cat un articol de pe site-ul tau este mai prezent pe Social Media cu atat sansele ca acesta sa avanseze in cautari cresc considerabil. Este adevarat insa ca link-urile provenite din retele de socializare nu au aceeasi putere ca cele provenite de pe alte site-uri insa daca imbinam aceste doua aspecte cu siguranta vom avea doar de castigat.

Articol realizat de Sergiu B. (fondator ClickDecor.ro) pentru Familiness.com.

S-ar putea să-ți mai placă și Mai multe de la același autor

Lasă un răspuns

Adresa dvs. de e-mail nu va fi publică.